Media społecznościowe


Trudno znaleźć osobę, kto nie miałby swojego profilu na Facebooku. Niektóre firmy z kolei czasami rezygnują z klasycznej strony www lub służy ona jedynie jako wirtualny prospekt reklamowy, a właściwą działalność informacyjną prowadzą na stronie facebookowej.

Uważamy, że dobrze zaprojektowana stron internetowa, profesjonalny e-marketing (pozycjonowanie, linki sponsorowane), wdrożona analityka internetowa oraz z zaangażowaniem prowadzone profile w mediach społecznościowych prowadzą do uzyskania efektu synergii tych wszystkich czynników.

Wychodzimy poza schemat


Media społecznościowe to nie tylko Facebook, lecz także serwisy o nieco bardziej zawężonym profilu działania np. Goldenline czy LinkedIn, jak również oparte na nieco innej filozofii działania (Instagram, Twitter).

Tym, co je łączy, jest stojąca za nimi idea. Serwisy te służą do budowania społecznościowej sieci relacji, która może mieć wymiar towarzyski, lecz również wartość marketingową i komercyjną.

Obecność firmy w sieci społecznościowej umożliwia dialog z potencjalnymi i aktualnymi Klientami, służy budowaniu renomy marki i wzmacnianiu zaufania do niej. Zaangażowanie firmy w mediach społecznościowych nadaje marketingowemu działaniu charakter dynamiczny. Klienci, którzy śledzą profile firmy w mediach społecznościowych, widzą, że firma jest aktywna i rozwija się. Co więcej, sami poprzez dialog i zaangażowanie mogą poczuć, że mają wpływ na rozwój firmy i jeszcze bardziej się do niej przywiązać. Budowanie społecznej sieci wokół firmy to bardzo skuteczne, nowoczesne i czasem wręcz niezbędne działanie reklamowe w naszych czasach.

Tworzymy i wdrażamy strategie komunikacji w mediach społecznościowych. Wprowadzamy w życie skuteczne kampanie reklamowe, przyciągające lojalną grupę odbiorców.

Szukasz rozwiązań dla Twojej firmy?